2012. március 10., szombat

Na jó, mégiscsak elárulom:
Egy új folytatásos történetet szeretnék elindítani, már megírtam az első részt, kíváncsi vagyok, hogy kit érdekelne, így itt egy kis részlet.


Részlet: 
(...)A fiú pár évvel idősebbnek tűnt nálunk, bár ezt csak a magasságából ítéltem meg. A szeme annyira sötét volt, hogy nem tudtam megkülönböztetni az íriszt a szivárványhártyától. Fekete haja ellentétben állt világos bőrével. Pár kósza hajtincs a szemébe hullott. Hosszú lábai voltak és széles válla, mint egy sportolónak. Márkás farmer volt rajta és fekete ing. A külsejét ennél jobban nem tudom megítélni, de a tekintetében volt valami fura, amit még annyira sem tudok megnevezni. Sötét szemei titokzatossá tették a nézését.



(...)Csak egy pillanatra találkozott a tekintetünk, de a lelkembe az sok mindent felkavart, mintha már ismertem volna, csak épp nem jutott eszembe, hogy honnan.
         
Valakit érdekel? Ha igen, írj a chetbe! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése