2012. március 10., szombat

(:Köszönetnyilvánítás :)
Sok ember segített nekem megalkotni ezt a történetet. Elsősorban Hopenak, mert ő a legjobb barátnő, akit meg sem érdemlek, sokszor nyújtottál támaszt és vakartál fel a padlóról, megmutattad, hogy hogyan mosolyogjak mikor minden fájt. :) még a blogot is ő hozta létre és ő rakta fel a történeteket és csinálta a designt. Köszönöm, hogy vagy nekem. *.*
A második segítő Brigi, aki vállalta a történetek felrakását mikor sem nekem sem Hopenak nem volt nette :))
A tesómnak, Tillának, aki kölcsön adta az “Éld az életed” című könyvet. Az a könyv sokat segített abban, hogy elfogadjam önmagamat.
Sterling Nightnak a csodás külsejéért, mert róla mintáztam az első személyt. Katy Perrynek “The one that got away” és Rihannának a „We found Love” számaiért, amit sokat hallgattam írás közben :)
Az olvasóknak, akik azt a sok pozitív véleményt mondták, Jay Ashernek, a “Tizenhárom okom volt…” című könyvéért, ami az ötletet adta ehhez, nem baj, hogy annyi bajba kerültem az a könyv miatt.
A boldogságot nem tudtam megvásárolni, de a Milka csokit igen, ami majdnem ugyanaz. Köszönet a Milka csokinak a csodás izéért. :)             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése