2012. február 7., kedd





Szabályok:

1. Tedd ki a képet a blogodra!
2. Köszönd meg annak, akitől kaptad a díjat!
3. Írj le 6 dolgot magadról!
4. Küldd tovább 5 blog írónak, linkkel együtt!
5. Hagyj megjegyzést a blogukon 

2. Nagyon szépen köszönöm Crissie nek,nagyon,nagyon sokat jelent nekem:)♥

6 dolog rólam:
1.Barna hajú,barna szemű iskolás lány vagyok.
2.Idézet függő.
3.Álomvilágban élek,de néha felébreszt a ronda valóság.
4.Imádom a hörcsögöket:)
5.Csalódtam már,törték össze a szivem,tehát voltam már szerelmes.
6.Zene,facebook és messenger imádó:))

5.Akiknek tovább küldöm:Netti ,mert imádom,Dreamcatcher mert az ő blogját is imádom, Kis-angyal ,mert az övét is,Annus,a változatosság kevéért:mert imádom:D És végül visszaadnám és megegyszer megköszönném Crissie-nek,mert simán csak imádom :):))♥

Köszöntem szépen :)♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése